W ofercie


grafika

  • TWORZENIE LOGOTYPU

Przedstawiając propozycje logotypu klient dostaje nie tylko sam znak, ale także przykładowe zastosowanie znaku i jego elementów na najbardziej rozpowszechnionych formatach reklamowych, jak wizytówka, baner, czy ulotka. Finalnie powstaje oczywiście książka znaku, w której opisane zostaną m.in. parametry techniczne logotypu. Logotyp będzie związany z firmą przez wiele lat, więc warto, by był wykonany po prostu dobrze.

  • WIZYTÓWKI, TECZKI OFERTOWE, PAPIER FIRMOWY I INNE ELEMENTY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Projekty firmowych materiałów poligraficznych stanowią jeden z istotniejszych elementów grafiki związanej z wizerunkiem firmy. Nieumiejętnie wykreowane prace nie doprowadzą do upadku biznesu, jednak właściwa grafika, odpowiedni dobór fontów, kolorów, ścisła korelacja z logotypem z pewnością wpłyną na promocję marki. Warto więc zainwestować w profesjonalne przygotowanie materiałów promocyjnych.

  • ULOTKI, PLAKATY, FOLDERY REKLAMOWE

Projekt na ulotki, plakaty, foldery i tym podobne realizacje stanowią nie lada wyzwanie dla grafika. Trzeba tak wykreować produkt, by potencjalny klient był zainteresowany taką formą przekazu. Przed przystąpieniem do pracy zawsze zbieram informacje o docelowej grupie odbiorców promocji, by przygotowany przez mnie produkt był pełnowartościowy, a reklama zarabiała na przedsiębiorcę. Dzięki temu klient ma pewność, że dając mojej firmie zlecenie właściwie inwestuje swoje pieniądze.

  • PROJEKT I SKŁAD KATALOGU, MAGAZYNU; PUBLIKACJE

Praca z tekstem, przygotowanie layout’u, projekt okładki to wielopłaszczyznowa praca przy użyciu specjalistycznych programów. W efekcie powstają wielostronicowe publikacje, które zarówno od strony wizualnej, jak i technicznej spełniają wszelkie kryteria branżowe. Profesjonalne DTP jest podstawą przy wydawaniu nawet mniej obszernych dzieł. Nie należy w tej dziedzinie szukać rozwiązań nazbyt ekonomicznych by zwyczajnie nie zepsuć pracy.

  • GRAFIKA NA POJAZDY, BANERY, BILLBOARDY, SZYLDY, WITRYNY

Projekt i przygotowanie do druku w odniesieniu do reklamy zewnętrznej jest nie lada wyzwaniem z punktu widzenia technicznego. Zaprojektowanie poszczególnych elementów w grafice na auta, czy złożone witryny, tak by w rzeczywistości grafika tworzyło jednolitą całość jest cenną umiejętnością. Doświadczeniem trzeba się także wykazać przy tworzeniu plików pod cięcie laserowe, czy frezowanie, by efekt finalny był zadowalający.

Wybrane realizacje: